середа, 6 березня 2013 р.

Народний анекдот: "А я про своє думаю..."



Народний анекдот. Якщо подумати, то дуже ресурсний.

"Одна свекруха дуже не любила свою невістку. Все вона не так робила.
Не так пере. І не так буряки поле. Не так прибирає. Не так худобу порає.
Все її лаяла, ображала.
А невістка мовчить, все терпить. Одного разу не витримала свекруха та й кричить:
- Я тебе лаю, а ти мовчиш? Чого не відповідаєш?
Невістка говорить:
-         Та я, мамо, думаю про своє…
От роки ідуть. Свекруха все кричить на невістку. А та - думає про своє.
І от захворіла свекруха, помирає. Перед смертю вона просить вибачення в невістки за все лихо, що їй зробила та й запитує:
- Ой, доню, все я тебе лаяла, а ти мені одказувала: «А я про своє думаю». То про що ж ти думала доню всі ці роки?
Невістка каже:
- А все думала, мамо, поцілуйте мене в сраку…"

Немає коментарів:

Дописати коментар