понеділок, 13 червня 2011 р.

Невероятные приключения одной черепахи.

Праздничные дни проводим всей семьей на даче. И вот произошла такая история. Нашему соседу по даче поймалась в ятерь черепаха.
Так как зверь не подавал признаков жизни, то сосед решил, что она умерла. Что поделаешь, жаль черепаху, но такова жизнь. Сосед ее закопал.
На следующее утро – свершилось чудо. Черепаха откопалась, вылезла из ямки и снесла три яйца. Бедное животное. Представляю ее стресс (сначала ловушка в воде, потом закапывание в песок, а напоследок еще и яйца!)
Мы всей семьей наблюдали эту картину, но не трогали черепаху, так как боялись навредить ей. Животное доползло до озера, плюхнулось туда и полдня отдыхало на зарослях водорослей от пережитых потрясений. В общем, все живы.
Кстати, яйца мы прикопали в песок – вдруг и черепашки маленькие будут.

3 коментарі:

  1. Можливо у Вас виникло запитання, а при чому тут гендерні студії та гендер. Розказую. Коли я писала цю "заметку", то дала прочитати попередній варіант чоловікові. Він мені сказав: "А чому ти написала "я з донькою спостерігала", я теж брав участь у цій події. Це я доньку покликав". Чоловік образився, що я виключила його з процесу. А це означає, що наша спільна десятирічна робота під назвою "тато у сім"ї" дає результати. Наш тато активний учасник усіх сімейних подій. Це гендер у нашій сім"ї.

    ВідповістиВидалити
  2. протестую!!!!! а чому це "тато у сім"ї"? тато - це лише одна з ролей чоловіка. у сім"ї - також.
    тож, чому робота називається "тато у сім"ї", а не "чоловік у сім"ї"?

    ВідповістиВидалити
  3. Тоді краще "Чоловік і тато у сім"ї". Чоловік у сім"ї не завжди виконує батьківські обов"язки

    ВідповістиВидалити